کودک در پیش دبستانی

آیا کودک خود را به پیش دبستانی بفرستم یا نه؟

روانشناسی معتقد است بهترین سن برای ورود به مهد کودک یا پیش دبستانی و محیط خارج از خانه از سن ۳ سالگی است و حتی اگر مادر شاغل می باشد ولی پدربزرگ و مادربزرگ هم می توانند از او نگهداری نمایند اما باید حتما به مهد یا پیش دبستانی برود( اما در سن زیر ۳ سالگی ترجیحا باید کودک در خانه بماند) و اگر مادر شاغل است نزد پدربزرگ و یا مادربزرگ بمانند و چنانچه هیچ جایی را ندارد نوع مهد یا پیش دبستانی که انتخاب می شود مهم است ، کودکان در سن زیر ۳ سالگی به علت دلبستگی نباید از والدین جدا شود و اثرات مخربی در آینده به همراه دارد. دغدغه روانشناسی برای بچه دلتنگی است زیرا اگر دلبستگی در این سن آسیب ببیند تا بزرگسالی ادامه دارد. اگر بزرگسالی را می بینیم که در روابط بین فردی مدام دچار استرس است و یا ترس از طرد شدن را دارد و یا مدام استرس از دست دادن عزیزانشان را دارند اینها آدم هایی هستند که در ۳-۱ سالگی دلبستگی آسیب دیده است و جبران ناپذیر می باشد

  • بچه هایی که با پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می نمایند اصول تربیتی را نمی توانند رعایت نمایند زیرا آنها رابسیار دوست دارند. همچنین هنگامی که با بزرگترها بازی می نمایند برای دل بچه ها همیشه طبق میل بچه رفتار می نمایند و در کل هر آنچه بچه می خواهد همان می شود.

مجموعه و پیش دبستانی دنیای اندیشه به عنوان استعدادیابی کودکان در اصفهان زیر نظر آموزش و پرورش استان اصفهان فعالیت دارد و با تولید و ساخت محتوای الکترونیکی طبق مصوبات آموزش و‌ پروش سعی در جذاب کردن فیلمهای مهارتی و آموزشی داشته و با استفاده از آموزشهای نوین و عروسکی با حضور مربیان مجرب فضای مجازی را برای دلبندان شما جذاب تر ساخته است.

 

منیره ممیز

دنیای نوابغ

ارتباط با ما

تلفن ثابت:

  • ۳۶۶۹۳۱۴۶

شماره روابط عمومی:

  • ۰۹۱۳۷۹۹۱۱۲۰

شماره موبایل:

  • ۰۹۱۳۹۱۹۶۴۰۰

آدرس:

  • خیابان ملاصدرا جنوبی، جنب دبیرستان دخترانه منشئی، کوچه شاهد ( 11 )، پلاک 8

ساعات کاری:

  • شنبه – چهارشنبه :    صبح          15 – 7
  • شنبه – چهارشنبه :    عصر          19 – 15
  • پنج شنبه:               صبح          13 – 8

ایمیل:

info@navabegh.org

ویدئوی آپارات

برای دیدن ویدئوهای بیشتر به گالری فیلم یا کانال آپارات مراجعه کنید.

کانال آپارات:

https://www.aparat.com/mnavabegh