اهداف مجموعه

درباره مهدکودک و پیش دبستانی دنیای اندیشه (استعدادیابی دنیای نوابغ)

اهداف مجموعه و پیش دبستانی دنیای اندیشه

مهدکودک و پیش دبستانی  دنیای اندیشه (استعدایابی دنیای نوابغ) زیر نظر آژانس جهانی استعداد یابی WTA با برگزاری تست رایگان هوش و خلاقیت برای گزینش در پژوهشکده خلاقیت و استعدادیابی قادر است کامل ترین تکنیک های پژوهشی ، استعدادیابی و استعداد پروری را با روش های به روز دنیا نظیر مونته سوری و..  برای کودکان ۳تا ۶ساله در تمامی فصول به کار گیرد .

پژوهشکده دنیای نوابغ محیطی آرام ، شاد ، دوست داشتنی و خلاق برای کودکان و نوجوانان فراهم نموده است تا در این فضا به خوبی پژوهش و بازی نمایند .  فضایی که کافیست یکبار دلبندان خودر ا به آن بسپارید تا نهایت شادی و نشاط و خلاقیت را در آن ها مشاهده کنید .هم چنین رنگ و طرح های  پژوهشکده همه توسط متخصصین به گونه ای طراحی شده است که روح کودک دلبند شما را نوازش می دهد و لطافت و طراوت دوران کودکی او را دوچندان می سازد .

ایـن پـژوهـشکده مجـهـز به کارگاههای :

 

ربــاتـیـک/آزمــایـشگـاه/خلــاقیـت/نـجــوم/اوریـگـــامــی/ایــروبیـک/شـطـرنـج/مـوسیقـی/زبان انگلیسی و/تئاتر/نقاشی خلاق/عکاسی/کـلـوپ بـازی و… می باشد.

 

پژوهشکده دنیای نوابغ برای گروه سنی ۳-۱۵ سال کلاس های ویژه استعدادیابی ، خلاقیت ، پژوهش  در تابستان نیز برگزار می کند . عناوین برخی از کلاسها به شرح ذیل می باشد :

 

اریگامی ، ایروبیک ، رباتیک ، فبک ، تکنولوژی فکر ،  تئاتر  ، حرکات موزون ، چرتکه ، سازه های ماکارونی ، شطرنج ، صنایع دستی ، عکاسی  ، موسیقی ، نقاشی ، نجوم ،  خلاقیت ، آشپزی ساده ، دوخت ساده ، کاردستی با اشیائ دور ریختنی

 

برنامه غذایی پژوهشکده خلاقیت شامل صبحانه ، میان وعده ، ناهار و عصرانه زیر نظر متخصصین تغذیه جهت غنی بودن از لحاظ ارزش غذایی تدوین گردیده است  و تمام موادغذایی به صورت تازه و خانگی و با رعایت تمامی اصول بهداشتی  داخل موسسه پخت و به صورت گرم سرو می گردد .

رضایت مندی والدین از فعالیت های پژوهشکده تایید کننده ی نکات ذکر شده می باشد .

 

 اهداف اصلی مهدکودک و پیش دبستانی  دنیای اندیشه

 

  • کشف استعداد:

امروزه حتی سر سخت ترین مخالفان نظریه استعداد اذعان دارند که: استعداد به عنوان یک عنصر درونی به صورت ژنتیکی یا ذاتی در برخی افراد با شدت و ضعف مختلف وجود دارد و هر چند که معتقدند هر فردی در هر زمینه ای می تواند به صورت اکتسابی پیشرفت نموده و بدرخشد ولی استعداد ذاتی همواره می تواند فرد را بین ده تا سی درصد در جاده موفقیت جلو اندازد.درست مثل این که در یک مسابقه دو دونده ای ده تا سی قدم نسبت به بقیه به خط پایان نزدیکتر باشد. استعداد که در برخی رشته ها به مزیت نسبی تعبیر گردیده است ، قابل رد یابی و اندازه گیری نیز هست و در عرف و دانش به کرات مورد استناد واقع گردیده است تا جائی که گاه برخی افراد را واجد استعداد چاقی می یابیم یا استعداد برخی بیماریها در برخی نژادها و قومیتها و یا استعدادهای ورزشی در برخی رشته ها محرز و اثبات شده است .

در کسب و کار و کسب علم ودانش و مهارت نیز استعداد به خوبی قابل رهگیری بوده و گاه تحت عنوان شم از آن یاد شده است نظیر شم اقتصادی یا شم پلیسی ، در برخی مکاتب روانشناختی نیز می توان رد پای استعداد و استعداد یابی را با واژگانی نظیر رغبت شغلی و یا اشتیاق شغلی جستجو نمود.
به هر حال روشهای متعددی برای سنجش و اندازه گیری این استعداد یا مزیت یا شم تا کنون طراحی شده است که موسسه مطالعه و خلاقیت کودک ونوجوان دنیای نوابغ در این زمینه متدولوژی خویش را دارد.

 

  •  شکوفائی خلاقیت و استعداد به روش پژوهشی( غیر آموزشی)

 

دوره شکوفائی خلاقیت یک دوره آموزشی نیست و به هیچ وجه هدف از آن آموزش به کودک نمی باشد. موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان یک آموزشگاه نمی باشد. این موسسه مهد کودک هم نیست چرا که به هیچ وجه همچون مهد کودک برنامه نگهداری از کودک را ندارد.کودکان پذیرفته شده در این موسسه در گروه رشته ای که استعداد دارند در محیط اشباع قرار می گیرند. محیط اشباع محیطی است که در آن از کودک خواسته نمی شود چیزی بیاموزد یا حتی حضور دائم داشته باشد بلکه برای او محیطی فراهم می گردد تا آزادانه ببیند و تجربه کند و نیازهای خود را برآورده سازد ، او ممکن است متناسب با استعداد خود به آزمایشگاه برود ، شاهد جوشکاری باشد یا در طبیعت سنگ جمع کند ، ممکن است متناسب با استعدادش در محیطی قرار گیرد که باید تصمیم بگیرد و مدیریت کند، جملاتی با شعر یا به زبان انگلیسی به او گفته شود و همه و همه صرفا در راستای استعداد او خواهد بود چنین کودکی مثل آن کودکی که به جای رفتن به کلاس زبان در محیط انگلیسی زبان پرورش می یابد و انگلیسی را حفظ نمی کند بلکه می فهمد. مهارتهای رشته ای را که در آن استعداد دارد در اثر مواجهه محیطی می فهمد و نمی آموزد. بدیهی است در روشهای پژوهشی که جایگزین خوبی برای روشهای آموزشی هستند مربی یا معلم وظیفه ندارد آنچه در کتابها نوشته شده است را به مخاطبین بدهد تا حفظ کنند و بدون شک و تردید آن را بپذیرند بلکه بر عکس معلم در دل مخاطبین نسبت به حقایق پذیرفته و ارائه شده توسط دیگران شک ایجاد می کند تا مخاطب کنجکاو شده خود تحقیق و پژوهش نماید . بی شک در این تحقیق و پژوهش امکان نو آوری و خلاقیت بالا بوده و ممکن است پژوهشگر در حین پژوهش دستاوردهائی فرا تر از صاحب نظر اول بیابد و یا حتی اگر چنین اتفاقی نیفتد لا اقل به حقیقت از پیش کشف شده به شکلی کاربردی و قطعی و یقینی میرسد.

 

 

  • ارائه سرفصل های مدرن آموزش و پرورش، اهداف هشتگانه آموزش و پرورش برای گروه های سنی مربوطه

 

آموزش و پرورش اهدافی مدون و مشخص برای هر گروه سنی در نظر گرفته که طبق همان سر فصل ها مطالب در قالب های مختلف به کود‌ک ارائه میشود از سر فصلهای مدون آموزش و پرورش میتوان اشاره کرد به موارد زیر

۱. پرورش مهارت های جسمی _حرکتی
۲. پرورش روحیه و رفتار عاطفی
۳. پرورش مهارت ذهنی
۴. پرورش صفات اخلاقی مبتنی بر ارزشها
۵. انس با قرآن
۶. پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی
۷. تقویت علایق مذهبی
۸. پرورش هویت ملی و نمادهای ملی
۹. مهارت زبان آموزی شامل گوش دادن و خواندن و سخن گفتن و نوشتن
۱۰. ارتقای سطح ایمنی،و بهداشت
۱۱. آشنایی با محیط،زیست و احترام به ان

 

 

مشتاق دیدار شکوفه های باغ زندگی شما هستیم.

 

ثبت نام اینترنتی دوره های استعدادیابی

برای ثبت نام در دوره های استعدادیابی می توانید یا با شماره روابط عمومی تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمائید.

 

شماره روابط عمومی    09137991120

 

فرم ثبت نام دوره های استعدادیابی

  • نکته: فرم مورد نظر برای متولدین قبل از سال 1399 می باشد.

 

 

ثبت نام دوره پیش دبستانی (پیش 1 و پیش 2)

برای ثبت نام دوره پیش دبستانی می توانید یا با شماره روابط عمومی تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمائید.

 

 

شماره روابط عمومی    09137991120

 

فرم ثبت نام دوره پیش دبستانی

مهدکودک و پیش دبستانی دنیای اندیشه(دنیای نوابغ)

1- بیش از هفت سال تجربه در زمینه استعداد یابی و خلاقیت با به کار گیری جدیدترین تکنیک های پژوهشی ، استعدادیابی و استعداد پروری با روش های به روز دنیا نظیر مونته سوری و……..

2-برگزاری انواع تست های هوش / استعدادیابی / خلاقیت برای تمامی گروه های سنی

3-پذیرش صبح و عصر در تمامی فصول

4-زیر نظر آژانس جهانی استعداد یابی WTA

5-آموزش برنامه نویسی  کامپیوتری برای کودکان /ربــاتـیـک/آزمــایـشگـاه/خلــاقیـت/نـجــوم/اوریـگـــامــی/ایــروبیـک/شـطـرنـج/مـوسیقـی/زبان انگلیسی /تئاتر/نقاشی خلاق/عکاسی/کـلـوپ بـازی و…

6-قبولی صدر صد در آزمون های ورودی مدارس مطرح شهر اصفهان مثل(امام صادق، سادات ، زکریا، محمد باقر، معصوم، امام علی، ولایت و غیره)

7–بهترین کانال قصه گویی در کشور

8-ایجادو تشکیل ” خیر کوچولو ” اولین خیریه ای در کشور  هست که اعضای آن را کودکان 3 تا 6 سال تشکیل می دهند

9- برگزاری کلاسهای گروه سنی 3-15 سال کلاس های ویژه استعدادیابی ، خلاقیت ، پژوهش در تابستان :اریگامی ، ایروبیک ، رباتیک ، فبک ، تکنولوژی فکر ، برنامه نویسی  کامپیوتری برای کودکان، تئاتر  ، حرکات موزون ، چرتکه ، سازه های ماکارونی ، شطرنج ، صنایع دستی ، عکاسی  ، موسیقی ، نقاشی ، نجوم ،  خلاقیت ، آشپزی ساده ، دوخت ساده ، کاردستی با اشیائ دور ریختنی

ارتباط با ما

تلفن ثابت:

  • ۳۶۶۹۳۱۴۶

شماره روابط عمومی:

  • ۰۹۱۳۷۹۹۱۱۲۰

شماره موبایل:

  • ۰۹۱۳۹۱۹۶۴۰۰

آدرس:

  • خیابان ملاصدرا جنوبی، جنب دبیرستان دخترانه منشئی، کوچه شاهد ( 11 )، پلاک 8

ساعات کاری:

  • شنبه – چهارشنبه :    صبح          15 – 7
  • شنبه – چهارشنبه :    عصر          19 – 15
  • پنج شنبه:               صبح          13 – 8

ایمیل:

info@navabegh.org

ویدئوی آپارات

برای دیدن ویدئوهای بیشتر به گالری فیلم یا کانال آپارات مراجعه کنید.

کانال آپارات:

https://www.aparat.com/mnavabegh