گروه نابغک

پیش دبستانی 2 (گروه سنی 6 - 5 سال)

گروه نابغک (معادل پیش دبستانی ۲ و گروه سنی ۶ – ۵ سال)

در دوره ی پیش دبستانی، زمینه یادگیری مفاهیم ریاضی، استدلال و زبان آموزی غیرمستقیم فراهم می شود. محور آموزش ها بازی است. یکی از مهم ترین مهارت هایی که باید در مقطع پیش دبستان به بچه ها آموزش داده شود، مهارت های ظریف دستی است. برای تقویت مهارت های ظریف دستی، غیر از کار با وسایل گوناگونی که در بازار وجود دارد، (مثل خمیر و مهره) نقاشی کشیدن و ساخت اشکال هندسی هم به بچه ها آموزش داده می شود.

رشد حواس پنج گانه، رشد حافظه و به خاطرسپردن، مهارت مشاهده، مهارت های طبقه بندی (طبقه بندی ۳ مفهوم شکل و اندازه و رنگ)، شناخت رنگ ها، مفهوم اشکال (شناخت اشکال هندسی)، مفاهیم بزرگ و کوچک، هم اندازه، بلند و کوتاه، سنگین و سبک، چاق و پهن و باریک، دور و نزدیک، مفهوم زمان (شب و روز بعدازظهر و غروب – قبل و بعد)، مفهوم دما (گرم و سرد)، خانه و خانواده، حیوانات و دوستی با آنها، ایام هفته، میوه ها و سبزی های فصلی، گیاهان، مفهوم ایمنی، وسایل نقلیه، آب و هوا، از جمله موارد دیگری است که در این دوره آموزش داده می شود. علاوه بر اینها در دوره پیش دبستانی موسسه خلاقیت و پژوهش کودک و نوجوان ، علاوه بر این آموزش ها، یک روز در هفته روز اسباب بازی نام گرفته و بچه ها می توانند اسباب بازی خود را از خانه ببرند و با هم بازی کنند. همان طور که بچه ها به آموزش نیاز دارند، به تفریح و سرگرمی نیز نیاز دارند. چون آموزش در کنار تفریح و سرگرمی موثر است.

مرحله آموزش پیش ‏دبستانی در مقطع ۴تا ۶ ساله در موسسه خلاقیت و پژوهش زیر نظر مربیان مجرب باعث می گردد به موقع توانایی‏ها و ناتوانایی‏های ذهنی و میزان آمادگی کودکان برای حضور در آموزش‏های دبستانی مورد سنجش قرار گیرند و کودکانی را نیز که از این بابت نیازمند آموزش‏های جبرانی هستند، شناسایی کنند. یکی از مشکلات نظام آموزشی کشور نبود سنجش زود هنگام و به موقع در مورد میزان آمادگی کودک برای استفاده از آموزش‏های دوره ابتدایی و نیز شناخت توانمندی‏ها و ناتوانایی‏های تحصیلی است.

از طرف دیگر، کودک برای برخورداری کامل از آموزش‏های دوره ابتدایی، نیاز به یک انضباط فکری دارد که به طور معمول خانواده قادر به فراهم ساختن آن نیست. حال آنکه در دوره پیش ‏دبستانی موسسه خلاقیت و پژوهش کودک و نوجوان، مربیان از طریق فعالیت‏های مختلف مثل بازی و کارهای دستی به تدریج نظم و انضباط ذهنی لازم را در کودکان ایجاد می‏کنند.

به عنوان مثال، کودک نیاز دارد بتواند برای ساعتی در کلاس درس بماند و توجه خود را معطوف به مطالب آموختنی کند و برای کودکانی که یکباره از محیط خانواد، به دبستان وارد می‏شوند مدت‏ها طول می‏کشد تا خود را با مقررات و انضباط دبستان سازگار کنند و گاه بعضی کودکان به علت نداشتن مهارت و زمینه لازم، برای سازگار شدن با مقرارت و انضباط دبستانی، یا نسبت به محیط دبستان نگرش منفی پیدا کرده و آن محیط را کسل کننده و عذاب ‏آور می‏بینند، یا حالاتی چون گریز از مدرسه و ترس از مدرسه در آنها ایجاد می‏شود.

موارد ذکر شده در مطالب بالا فقط به پاره ای از مزیت های شرکت در دوره های آموزش و پژوهش کودکان ۴تا ۶ ساله اشاره نمود و سخن از لزوم قرار گرفتن در محیط های خلاقیت و پژوهش در سنین ۳تا۶ سال طبق تجربیات ، تحقیقات ، توصیه های روانشناسان بسیار طولانی است .امید است که پدر و مادران عزیز با مطالعه همین مطالب مختصر به اهمیت این موضوع حساس پی برده باشند و با انتخاب صحیح و سنجدیده خودشان قدم بزرگی در راستای پیشرفت دلبندان خود بردارند.

ثبت نام اینترنتی دوره های استعدادیابی

برای ثبت نام در دوره های استعدادیابی می توانید یا با شماره روابط عمومی تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمائید.

 

شماره روابط عمومی    09137991120

 

فرم ثبت نام دوره های استعدادیابی

  • نکته: فرم مورد نظر برای متولدین قبل از سال 1399 می باشد.

 

 

ثبت نام دوره پیش دبستانی (پیش 1 و پیش 2)

برای ثبت نام دوره پیش دبستانی می توانید یا با شماره روابط عمومی تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمائید.

 

 

شماره روابط عمومی    09137991120

 

فرم ثبت نام دوره پیش دبستانی

مهدکودک و پیش دبستانی دنیای اندیشه(دنیای نوابغ)

1- بیش از هفت سال تجربه در زمینه استعداد یابی و خلاقیت با به کار گیری جدیدترین تکنیک های پژوهشی ، استعدادیابی و استعداد پروری با روش های به روز دنیا نظیر مونته سوری و……..

2-برگزاری انواع تست های هوش / استعدادیابی / خلاقیت برای تمامی گروه های سنی

3-پذیرش صبح و عصر در تمامی فصول

4-زیر نظر آژانس جهانی استعداد یابی WTA

5-آموزش برنامه نویسی  کامپیوتری برای کودکان /ربــاتـیـک/آزمــایـشگـاه/خلــاقیـت/نـجــوم/اوریـگـــامــی/ایــروبیـک/شـطـرنـج/مـوسیقـی/زبان انگلیسی /تئاتر/نقاشی خلاق/عکاسی/کـلـوپ بـازی و…

6-قبولی صدر صد در آزمون های ورودی مدارس مطرح شهر اصفهان مثل(امام صادق، سادات ، زکریا، محمد باقر، معصوم، امام علی، ولایت و غیره)

7–بهترین کانال قصه گویی در کشور

8-ایجادو تشکیل ” خیر کوچولو ” اولین خیریه ای در کشور  هست که اعضای آن را کودکان 3 تا 6 سال تشکیل می دهند

9- برگزاری کلاسهای گروه سنی 3-15 سال کلاس های ویژه استعدادیابی ، خلاقیت ، پژوهش در تابستان :اریگامی ، ایروبیک ، رباتیک ، فبک ، تکنولوژی فکر ، برنامه نویسی  کامپیوتری برای کودکان، تئاتر  ، حرکات موزون ، چرتکه ، سازه های ماکارونی ، شطرنج ، صنایع دستی ، عکاسی  ، موسیقی ، نقاشی ، نجوم ،  خلاقیت ، آشپزی ساده ، دوخت ساده ، کاردستی با اشیائ دور ریختنی

ارتباط با ما

تلفن ثابت:

  • ۳۶۶۹۳۱۴۶

شماره روابط عمومی:

  • ۰۹۱۳۷۹۹۱۱۲۰

شماره موبایل:

  • ۰۹۱۳۹۱۹۶۴۰۰

آدرس:

  • خیابان ملاصدرا جنوبی، جنب دبیرستان دخترانه منشئی، کوچه شاهد ( 11 )، پلاک 8

ساعات کاری:

  • شنبه – چهارشنبه :    صبح          15 – 7
  • شنبه – چهارشنبه :    عصر          19 – 15
  • پنج شنبه:               صبح          13 – 8

ایمیل:

info@navabegh.org

ویدئوی آپارات

برای دیدن ویدئوهای بیشتر به گالری فیلم یا کانال آپارات مراجعه کنید.

کانال آپارات:

https://www.aparat.com/mnavabegh