ویژگی های یک مهدکودک

ویژگی های یک مهدکودک و پیش دبستانی خوب

هزینه کردن و وقت گذاشتن برای کودکان زیر ۶ سال از نظر آموزشی بهترین پس انداز عمر کودکان می باشد.

یک پیش دبستانی و مهدکودک خوب مبدا تمام تحولات ذهنی، جسمی، عاطفی، روانی و اجتماعی کودک می باشد و برای شکوفا شدن این تحولات والدین باید در انتخاب مهدکودک و پیش دبستانی بسیار دقت نمایند تا اگر در خانه استقلال فردی کودک به اندازه کافی رشد نکرده است ، مهدکودک می تواند  در ایجاد این امر مؤثر باشد.

ویژگی های بارز مؤسسه دنیای نوابغ

۱-کلاسها کم جمعیت می باشد.

۲- روند جدایی مادر از کودک ۳ ساله بسیار مهم می باشد و روند جدایی در مؤسسه دنیای نوابغ این گونه است که مادر به کمک مشاور همراهی می نماید تا دلبستگی کودک آسیب ببیند و تا زمانی که انتقال دلبستگی از مادر به مربی ایجاد گردد مادر اجازه دارد در مؤسسه بماند و هنر مربی است که جایگزینی دلبستگی مادر به خود را دارد و خاطره خوبی از مربی و مؤسسه در ذهن کودک می ماند.

۳- در مؤسسه دنیای نوابغ یادگیری مسائل آموزشی و پژوهشی جدی و رسمی نمی باشد تا آسیب زا برای کودک نباشد و مطالب بصورت بازی اجرا می گردد.

۴- ایمن بودن و شاد بودن محیط و همچنین سرویس های بهداشتی متناسب با سن کودک و نیز صبحانه سالم از ویژگی های دیگر مؤسسه می باشد.

مجموعه و پیش دبستانی دنیای اندیشه به عنوان استعدادیابی کودکان در اصفهان زیر نظر آموزش و پرورش استان اصفهان فعالیت دارد و با تولید و ساخت محتوای الکترونیکی طبق مصوبات آموزش و‌ پروش سعی در جذاب کردن فیلمهای مهارتی و آموزشی داشته و با استفاده از آموزشهای نوین و عروسکی با حضور مربیان مجرب فضای مجازی را برای دلبندان شما جذاب تر ساخته است.

منیره ممیز

دنیای نوابغ

ارتباط با ما

تلفن ثابت:

  • ۳۶۶۹۳۱۴۶

شماره روابط عمومی:

  • ۰۹۱۳۷۹۹۱۱۲۰

شماره موبایل:

  • ۰۹۱۳۹۱۹۶۴۰۰

آدرس:

  • خیابان ملاصدرا جنوبی، جنب دبیرستان دخترانه منشئی، کوچه شاهد ( 11 )، پلاک 8

ساعات کاری:

  • شنبه – چهارشنبه :    صبح          15 – 7
  • شنبه – چهارشنبه :    عصر          19 – 15
  • پنج شنبه:               صبح          13 – 8

ایمیل:

info@navabegh.org

ویدئوی آپارات

برای دیدن ویدئوهای بیشتر به گالری فیلم یا کانال آپارات مراجعه کنید.

کانال آپارات:

https://www.aparat.com/mnavabegh